FANDOM

De anya, én csak veled szeretnék lenni! Mi ketten. Mondd, hogy megértesz! —Alessa kislányként édesanyjának
Alessa Gillespie
AlessaGillespie
Silent Hill 1 Alessa
Nem
Female
Kor
7 (Origins)
14 (Silent Hill)
(született 1969)
Állapot
Újra él, mint Heather Mason
Hajszín
Sötétbarna
Szeme színe
Kék
Hivatás
A Midwich Elementary School tanulója
Előfordulás
Silent Hill
Silent Hill: Play Novel
Cage of Cradle (vendégszerep)
Silent Hill: Origins
Silent Hill 3 (említve)
Eredeti hang
Sandra Wane (Silent Hill)
Jennifer Woodward (Origins)

Alessa Gillespie kulcsfontosságú karakter a Silent Hill sorozatban, aki először a Silent Hill 1-ben szerepelt. Ő a központi szereplő, aki körül az események folynak, misztikus elindítója a Silent Hill-ben történő másvilági történéseknek és egyben a legkidolgozottabb karakter a történetvezetés szempontjából.

A videójáték egyes részeiben betöltött fontos szerepe mellett a 2006-os film adaptációban és annak folytatásában is jelentős szerepet kapott.

Személyiség Szerkesztés

Alessa a félreértett, szörnyűségeket megélt, súlyosan bántalmazott lélek megtestesítője, aki egész életében a megértésért és a szeretetért sóvárgott. Alessa apjának hiánya magyarázhatja rendkívüli kötődését bizonyos személyekhez, mint Claudia Wolf, Lisa GarlandDouglas Cartland (Heather Masonként) és Harry Mason. Szeretet fejében képes bárkit családtagként kezelni. Kissé fura értelemben sokkal többet jelentett neki szétszakadt belsőjének Cheryl/Heather részr, mint saját maga. hiszen őket még megmenthette a Rend és az anyja elkövette szörnyűségektől.   Heatherként Harry Masont édesapjakánt szerette, tekintettel a szeretetre, amivel a férfi elárasztotta egész gyermekkorában, mikor Cherylként így vagy úgy, de a férfinek köszönhetően megtapasztalhatta azt, mit jelent a szeretet és az elfogadás.

Alessa nagy mértékű gyűlöletet hordoz magában, amit leginkább a Silent Hill: Origins-ben tudhatunk meg, bár ez feltehetően a Rend és anyja beteges kultuszának, kortársai ellenséges viselkedésének is köszönhető.  Alessa továbbá kiábrándult, lenéző és eltorzult lelkű. A Másvilág és a ködburkolta világ Alessa ferde és sötét látásvilágát tükrözi, és azt, hogy mit gondol a városról.  Alessa bosszúvágya és dühe túl erősnek bizonyult ahhoz, hogy továbbá is hinni tudjon a neki ígért Mennyországban és abban, hogy őt valaha is szeretni fogják. Azonban Alessa emberfeletti akaratereje is megmutatkozott abban, hogy 7 éven keresztül tűrte a fájdalmat, a bántalmazást és az ellene elkövetett szörnyűségeket anélkül, hogy engedte volna magát kihasználni.