FANDOM

A Pisztoly a leghíresebb és a legtöbbször visszatérő fegyver fajta a Silent Hill sorozatban. Több különböző formával és névvel ellátva jelenik meg. Fegyverpárja a ritkának számító Revolver. A maximum töltényszám és a hatásosság játékonként különbözik. 

Az összes fegyver közül a pisztolyhoz találunk legtöbb töltényt, de ez rendelkezik a legkisebb sebzési értékkel is. A legelső fegyverünk, amivel távolabbról küzdhetünk meg a gyengébb szörnyekkel, jelentősége a játék folyamán végig megmarad.

A 2. és 3. részben használt pisztoly a Beretta 92FS Centurion-t valós fegyver tökéletes mása, a Homecomingban pedig a Taurus PT92 teszi tiszteletét.

Silent HillSzerkesztés

SH1 Handgun

Harry pisztolya a Silent Hill-ben

"Cybiltől kapott pisztoly, melyben egyszerre 15 golyó fér el."

A Silent Hill-ben a Pisztolyt Cybil Bennett adja át Harry Masonnnek a Cafe 5to2-ben. Erős sebzést képes okozni, de a többi fegyver mellett eltörpül a játék előrehaladtával. Mivel sok töltényt találunk hozzá, a játék során végig alkalmazható gyengébb ellenfelek legyőzésére.

Említésre méltó, hogy az összes Silent Hill rész közül a pisztoly ebben kapta a legnagyobb lőkapacitást, a maga 15 töltény férőhelyével. Harry összesen 200 darab töltényt tárolhat az inventoryban a 15 pisztolyban tartott golyón kívül. Több összeszedése esetén a fölösleg szimplán eltűnik.

Silent Hill 2Szerkesztés

SH2 Handgun

James Sutherland pisztolya az SH 2-ben

"A tárban 10 golyó fér el. Kisfegyver. Hatásos távolról , de kis sebzést okoz."

A Silent Hill 2-ben James Sunderland a Wood Side Apartments-ben a 301-es szobában, egy bevásárlókosárban találja meg. A fegyver csak az elemlámpa birtokában vehető fel. 10 golyó fér el a tárban, a sebzés erősebb mint az addig megszerzett fegyverek akármelyikénél. Az előző a játékhoz vagy a játékban található leíráshoz képest a hatékonyság sokkal nagyobb, és a fegyver jelentősége megmarad a játék végéig. A játékos figyelmesen bejárva Silent Hill-t összesen 55 tárt (550 golyót) találhat. A Silent Hill 2 nem korlátozza az inventoryban tartható töltények számát. A Vágyból születettben (Born From a Wish) Maria pisztoly helyett revolvert használ.